|
شرح وظايف مدیریت نظارت بر امور شهری
|
|
|
 |
- برنامه ریزی وسیاست گذاری در جهت افزایش بهره وری ساعات کاری معاونین خدمات شهری مناطق
- هماهنگی با مناطق وسازمان مدیریت پسماند در خصوص تعیین ساعات رفت وروب وحمل پسماند وانجام مشاغل مربوط به پاکسازی فضاها وتجهیزات شهری
- شرکت در جلسات کمیسیونهای مختلف وبرون سازمانی به منظور رفع ابهامات ، اداری توضیحات ، همکاری وهماهنگی
- برنامه ریزی جهت تهیه برنامه های سالانه مدیریت امور شهری وتنظیم بودجه مورد نظربا هدف تقویت هویت شهری
- نظارت بر عملکرد شبکه پیام شهرداری وکنترل پیام ها ودستور آماده باش به معاونین خدمات شهری وزیر مجموعه آنان
- اشراف بر کلیه موضوعات مرتبط با خدمات شهری واصلاح ورسیدگی به کلیه گزارشات ومکاتبات رسیده
- ارائه ایده ها ونقطه نظرات کارشناسی برای بهبود کیفیت پروژه ها ، برنامه ها ورفع ابهامات کمبودهای موجود وجلب مشارکت معاونین خدمات شهری مناطق
- هدایت و راهنمایی کارشناسان حوزه مربوطه در انجام بهتر پروژه ها و رفع مشکلات
- تهیه وتنظیم گزارشات لازم جهت ارائه به مقام ما فوق
- هماهنگی بین بخشی با مناطق وسازمانهای ذیربط در جهت بالا بردن کیفیت کار پیمانکاران خدمات شهری وپیمانکاران فعال ساختمانی که بنحوی باعث بر هم زدن تنظیف وامنیت عمومی میگردد .
- نظارت ، کنترل وارائه برنامه زمانبندی ونحوه پاکسازی سواحل رودخانه کارون و ابلغ به مناطق مربوطه.
- نظارت ، کنترل ، مدیریت وهدایت کارشناسان زیر مجموعه خود درجهت انجام به موقع وصحیح کارها وجلوگیری از هرگونه بی نظمی وتعلل در موارد مربوطه
- بررسی و تایید عملکرد ماهانه پیمانکاران خدمات شهری رفت وروب وحمل پسماند وتنظیف وارسال به ادارات مربوطه
|
|
 |
 |
 |
 |
|
|